Customer Experience i Mapa Podróży – odkryj klienta na nowo

mapa podróży klienta gościa hotelowego customer journey map

Nie znam lepszego narzędzia, które tak angażuje pracowników w zrozumienie procesu obsługi klienta. Wpływając jednocześnie na poprawienie doświadczeń konsumentów. Jak powstają strategie zarządzania firmą i plany marketingowe? Bardzo często w zamkniętych gabinetach, pisane przez menadżerów i kadrę zarządzającą. Później konsultowane bądź po prostu przedstawione innym osobom zatrudnionym w firmie. Tymczasem w proces tworzenia planu obsługi…

Buduj przewagę rynkową w oparciu o brand experience!

alchemia adres brand experience doświadczenie klienta

Czy wiesz, co jest najważniejsze w procesie budowania marki? Klient! Zgadza się, konsument i jego doświadczenia. Marki nie budujemy dla siebie. Marka ma być drogowskazem i wartością dla naszego otoczenia. Co w takim razie zrobić, by zbudować markę, którą klienci pokochają? Szukając odpowiedzi na to pytanie, skoncentrujemy się na brand experience, czyli na doświadczeniach, jakie…

Buduj silną markę i rozkochaj w sobie klientów!

buduj markę

Czy wiesz, że 12 procent dochodów firmy Harley-Davidson pochodzi bezpośrednio ze sprzedaży praw do używania jej logo? To klasyczny przykład marki, która jest symbolem. Ideą, z którą utożsamiają się klienci i nie tylko. Zastanawiasz się pewnie co leży za sukcesem tej marki? Czy w polskich realiach można stworzyć takie symbole? Jak zbudować silną markę? Jak…

Alchemia Marki. Stwórz świadomą markę i zarabiaj na swojej pasji!

ALCHEMIA-MARKI

Sporo było u nas ostatnio tajemnicy. Teraz zamęczymy Was informacjami na temat nowego przedsięwzięcia. A jest nim sześciotygodniowy kurs „ALCHEMIA MARKI”. Pracowaliśmy nad nim kilka ostatnich miesięcy, choć tak naprawdę jest on podsumowaniem wiedzy i doświadczeń z kilku ostatnich lat fanfarowej działalności. Kurs to odpowiedź na potrzebę przedsiębiorców, z którymi mieliśmy okazję się spotykać. Często…

Introwertyk na scenie! 10 życiowych wskazówek udanego przemówienia publicznego

introwertyk przemówienia publiczne

Barack Obama, Waren Buffet, Joanne Kathleen Rowling, Steven Spielberg oraz Bill Gates – doborowe towarzystwo, prawda? Co ich łączy? Może Was to zdziwi, ale wszyscy oni są introwertykami! Jeżeli do tej pory introwertyk kojarzył Ci się z pociągłą twarzą, bladą cerą, wielkimi okularami, niezgrabnymi ruchami i książką przy nosie to powinieneś poważnie zweryfikować ten obraz.…

Pytanie, które zmienia wszystko

czy wiesz

Czy wiedzieliście, że LEGO jest największym na świecie producentem opon? Oczywiście tych do samochodów z klocków. Czy wiedzieliście, że obecnie z Facebooka korzysta tyle osób, ile w 1804 roku zamieszkiwało Ziemię? Czy wiedzieliście, że Walt Disney został wyrzucony z gazety za to, że podobno nie miał wyobraźni i dobrych pomysłów? Dlaczego Wam o tym piszę?…

Złap gościa w Instagram!

świat hoteli marketing instagram

ARTYKUŁ OPUBLIKOWANO W MIESIĘCZNIKU "ŚWIAT HOTELI" 11/2016 Zastanawiasz się, jak twoi goście spędzają czas w hotelu? Tworzysz ankiety, podpytujesz. Wejdź na Instagram i zobacz hotel okiem twoich klientów. A potem rób to co oni i buduj z nimi relacje. Z Instagrama w Polsce korzysta już blisko 2,5 miliona użytkowników. Ponad 60% z nich to kobiety. Choć…

Strony internetowe hoteli. Pozyskuj gości przez własną www

marketing, public relations, wzerunek hotelu w internecie

Wizerunek hotelu to złożony temat. Na to – jak goście widzą hotel, co o nim myślą – ma wpływ wiele czynników. Niestety, często strategia marketingu hotelu, z niewiadomych powodów, pomija sprawnie działające własne media. A tymczasem: hotele sieciowe pozyskują nawet 70% rezerwacji za pośrednictwem własnej strony internetowej. Jeżeli hotel nie może pochwalić się szyldem z…

Hotelarzu, bądź autentyczny w social mediach

Nie da się ukryć i nikt chyba już nie wątpi w to, że media społecznościowe w znaczny sposób wpływają na nasze decyzje. Który hotel wybrać? Ten sieciowy, którego profil facebookowy jest wymuskany, że aż w oczy kole? Czy ten mniejszy nieco, w którym serwują lokalne przysmaki, a Pani obsługująca profil firmowy odpowiada na wiadomości po…