Facebook zmienia wygląd fan page’y

Dwie kolumny, strumień treści po prawej stronie, brak ramki z informacjami zamieszczonymi tuż pod menu – to zmiany, które jeszcze w marcu zagoszczą na profilach firmowych.

Jak będzie wyglądał nowy Timeline?

W nowej koncepcji konstruktorzy Facebooka podzielili Timeline na dwie kolumny. Po prawej stronie będzie dostępny strumień treści, czyli posty. Po lewej pojawią się takie informacje jak: liczba fanów, check-iny, godziny otwarcia czy mapka. W nowym Timelinie opinie oraz posty dodawane przez fanów będą w takim razie mniej widoczne.

Pod menu nie zobaczymy już informacji o firmie czy zakładek. Zakładki, które jeszcze jakiś czas temu były dobrze wyeksponowane teraz będę widoczne po rozwinięciu przycisku „More”.

Mechanizmem, który został podkreślony jest opcja zapraszania znajomych do polubienia strony.

Zmiany zostaną też wprowadzone w panelu zarządzania stronami. Najważniejsze informacje będę wyświetlane po prawej stronie głównej części witryny.

Nowy wygląd fan page’y powinien zostać wprowadzony na profilach do końca marca.

Udostępnij:

Magdalena Fularska-Pacholczak
Magdalena Fularska-Pacholczak
właścicielka
Właścicielka agencji public relations FANFAR PR, ekspert kreowania wizerunku marki, organizatorka spotkań dla przedsiębiorców „Biznes na Rynku”. Radomianka. Miłośniczka aromatycznej włoskiej kawy, pizzy i sycylijskich soczystych pomidorów. Amatorka skandynawskich kryminałów i książek branżowo-biznesowych. Do nowych działań nierzadko inspirują ją ciekawe miejsca i synek Jasiek.