Radomski Plebiscyt Blogowy

Od kilku miesięcy radomska blogosfera prężnie się rozwija. Owocem tego jest Radomski Plebiscyt Blogowy, w którym mogą wziąć udział wszyscy blogerzy z Radomia i okolic wypełniając formularz zgłoszeniowy na stronie www.radomskiplebiscytblogowy.pl. Warunkiem wzięcia udziału w wydarzeniu jest posiadanie minimum dziesięciu wpisów na blogu. 13 maja odbędzie się gala, podczas której zostaną wręczone statuetki w dziesięciu…

Autoprezentacja w biznesie – trzecie spotkanie z cyklu „BIZNES NA RYNKU”

Autoprezentacja. Trudna sztuka przedstawienia siebie. Czy rzeczywiście trudna? I naprawdę taka ważna?  O zasadach skutecznej  autoprezentacji – jej wpływie na relacje biznesowe rozmawiać będziemy z Magdaleną Falkowską – wieloletnią dziennikarką TVP we Wrocławiu, trenerką SKILLS FACTORY i coachem ACC ICF, specjalizującą się w wystąpieniach publicznych. Kolejne spotkanie "BIZNES NA RYNKU" już 19 maja! Podczas spotkania…

Wizerunek w biznesie – drugie śniadanie z cyklu „Biznes na Rynku”

Jak cię widzą, tak cię piszą – stare przysłowie nie traci na znaczeniu. Zwłaszcza w kontaktach biznesowych. Pierwsze wrażenie można zrobić tylko raz i masz na to kilka sekund! Jak dobrze wypaść? Oczywiście nasz wygląd ma bardzo duże znaczenie. O biznesowym wizerunku porozmawiamy z Anetą Karpińską – właścicielką Studia Wizerunku COLOUR and STYLE. Podczas drugiego…

Rebranding nie gryzie!

Brand Branding Marketing Commercial Name Concept

W życiu każdej firmy i marki przychodzi czas na zmiany. Po kilkunastu latach na rynku chcemy odświeżyć wizerunek, wprowadzamy nowy projekt, szukamy nowej grupy odbiorców, wchodzimy w fuzję z nowym biznesowym partnerem. Zmiany takiej rangi nie należą do najłatwiejszych, są jednak konieczne, jeśli firma chce się w biznesie liczyć i zarabiać. Co zrobić, by proces…

Plany utworzenia Instytutu Rozwoju Dziecka w Radomiu

Będzie się mieścić na czterech piętrach budynku przy ulicy Toruńskiej, wyposażony w specjalistyczny sprzęt dostosowany do osób niepełnosprawnych. Dzieci z zaburzeniami rozwojowymi będą pod stałą opieką specjalistów. A diagnozowane mają być już kilkumiesięczne niemowlaki – to pomysł radomskiego Stowarzyszenia Karuzela na bezpłatną pomoc dzieciom chorym na ADHD i Autyzm. 80 tysięcy dzieci choruje na ADHD,…

Pierwsze spotkanie z cyklu Biznes na Rynku w Radomiu

Czy można przesłać oferty cenowe bez pozwolenia? Czy można wykorzystać na fan page'u zdjęcie celebrytki, która założyła sukienkę kupioną w twoim sklepie? Jak legalnie korzystać z e-mail marketingu i promować swój biznes w mediach społecznościowych? Odpowiedzi poznasz podczas śniadania biznesowego organizowanego 3 marca. Zapraszamy na spotkanie z prawnikiem, właścicielem serwisu Lookreatywni.pl Magdaleną Miernik. Z pewnością…

Po co mi strategia public relations? Słów kilka o tym, dlaczego małe firmy powinny zainwestować w wizerunek.

Masz pomysł na projekt? Na kartce zapisujesz biznes plan. Są cele, analiza SWOT, a w budżecie uwzględniasz nawet projekt i wydruk wizytówek, ulotek oraz wykonanie banera. I na tym kończy się plan na marketing przedsiębiorstwa. Powtarzasz sobie, że chcesz przecież rozkręcić salon urody, a nie agencję reklamową. Czy słusznie? Tym sposobem powstaje kolejny salon spa,…

Kreowanie wizerunku marki w internecie. Bezpłatne szkolenie w ramach Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości.

10 lat temu nie było jeszcze Twittera. Facebook miał tylko 6 mln użytkowników. Dostęp do internetu miało zaledwie 30% Polaków. Dziś, zwłaszcza młodszej generacji ciężko sobie to wyobrazić. Żyjemy w świecie, gdzie co godzinę na YouTube trafia 300 godzin materiałów filmowych. Zakupy robimy z poziomu smartfona, dostęp do internetu ma ponad 74% Polaków. A dla…

Czy Facebook nadal jest na topie?

Zaczynali niepozornie, od kradzieży bazy zdjęć studentek uniwersytetu. Później przyszedł czas na komercjalizację. Facebook w szybkim tempie był odkrywany przez kolejnych użytkowników i firmy. W ostatnim czasie nie brakuje jednak głosów zapowiadających jego rychły koniec. Czy słusznie? Czy nadal opłaca się inwestować budżet w działania na Facebooku? Ponad 12 milionów Polaków jest już obecnych w…

E-mail marketing dla galerii handlowych

Niskie koszty dotarcia do klientów, łatwy pomiar efektów oraz możliwość skierowania przekazu do wybranej grupy czyni z e-mail marketingu jedno z najskuteczniejszych sposobów pozyskiwania klientów. Czy jednak wszyscy w tego typu działaniach widzą potencjał? Pod lupę wzięliśmy newslettery wysyłane przez polskie centra handlowe. Słupki w górę, zainteresowania nie ma Wydatki na e-mail marketing rosną, tak…