Prowadzenie bloga firmowego

Prowadzenie bloga firmowego to idealne narzędzie do kreowania wizerunku firmy w internecie.

Blogi obok forów internetowych i grup dyskusyjnych są jednym z najstarszych narzędzi do publikowania treści przez internautów. Wraz z rozwojem technologiczno-informatycznym, zarezerwowane niegdyś dla specjalistów w swej dziedzinie, stały się dostępne dla wszystkich. Teraz każdy może prowadzić blog. Niezwykle popularne są blogi o tematyce kulinarnej i modowej. Fakt ten jest chętnie wykorzystywany przez marketingowców, którzy wśród blogerów szukają potencjalnych Ambasadorów Marki. Produktami wysyłanymi na testy, zaproszeniami na spotkania czy wyjazdy pracują na to, aby blogerzy generowali treści w internecie.

Blog jest jednym z najlepszych narzędzi przedstawiania informacji, pozwala zatem firmom docierać do ludzi rzeczywiście zainteresowanych publikowanymi wpisami. Prowadzenie bloga firmowego to dobry sposób na promowanie marki za pomocą treści. Tak, jak w przypadku mediów społecznościowych i wszelkich innych działań marketingowych czy public relations, przed przystąpieniem do prowadzenia bloga należy określić strategię. Firma może wcielić się w rolę specjalisty w branży. A jej opinie mogą być szeroko komentowane na innych blogach, przez osoby je czytające. Poza tym blogi ułatwiają pozycjonowanie strony firmowej w wyszukiwarkach poprzez publikowanie artykułów zawierających słowa kluczowe. Ułatwiają również kontakt z klientami i mediami.

Jeżeli chcesz stworzyć blog firmowy – a nie wiesz jak, masz problem z napisaniem tekstów, potrzebujesz konsultacji…

Skontaktuj się z nami i poproś o wycenę: magdalena@fanfar.pl, tel. 695 214 487

Udostępnij:

Magdalena Fularska-Pacholczak
Magdalena Fularska-Pacholczak
właścicielka
Właścicielka agencji public relations FANFAR PR, ekspert kreowania wizerunku marki, organizatorka spotkań dla przedsiębiorców „Biznes na Rynku”. Radomianka. Miłośniczka aromatycznej włoskiej kawy, pizzy i sycylijskich soczystych pomidorów. Amatorka skandynawskich kryminałów i książek branżowo-biznesowych. Do nowych działań nierzadko inspirują ją ciekawe miejsca i synek Jasiek.