Bądź widoczny – to się opłaca!

Każdy przedsiębiorca zastanawia się, jak poszerzyć grono stałych klientów, jak z powodzeniem sprzedawać produkty i usługi. Sięganie po najprostsze rozwiązania: ulotki rozdawane na ulicach czy reklama w gazetach, już dawno straciło na skuteczności. Społeczeństwo zmienia się. Tym samym zmieniają się klienci. Już ponad 18 milionów Polaków korzysta z internetu, czyli blisko co drugi Polak szuka tam informacji!

W tym gronie są również i Twoi klienci! Przeglądają oficjalną stronę, szukają artykułów na Twój temat, rozmawiają o produktach na forach i obecni są w mediach społecznościowych (np. Facebook, Nk.pl). Warto wykorzystać ten potencjał. Niech media piszą, a ludzie mówią to Tobie – to wszystko wpływa na sukces w biznesie.

Nie wiesz jak to zrobić? Od tego jesteśmy my! Zbudujemy relacje z dziennikarzami: stworzymy informacje prasowe na Twój temat, poprowadzimy biuro prasowe. Stworzymy strategię komunikacyjną w internecie: doradzimy co zrobić ze stroną internetową, jakich kanałów użyć do komunikacji z klientem. Zredagujemy treści na stronę i do innych publikacji firmowych.

Nie czekaj więc ani chwili dłużej! Nawiąż owocny dialog z klientem!

Udostępnij:

Magdalena Fularska-Pacholczak
Magdalena Fularska-Pacholczak
właścicielka
Właścicielka agencji public relations FANFAR PR, ekspert kreowania wizerunku marki, organizatorka spotkań dla przedsiębiorców „Biznes na Rynku”. Radomianka. Miłośniczka aromatycznej włoskiej kawy, pizzy i sycylijskich soczystych pomidorów. Amatorka skandynawskich kryminałów i książek branżowo-biznesowych. Do nowych działań nierzadko inspirują ją ciekawe miejsca i synek Jasiek.