Buduj silną markę i rozkochaj w sobie klientów!

buduj markę

Czy wiesz, że 12 procent dochodów firmy Harley-Davidson pochodzi bezpośrednio ze sprzedaży praw do używania jej logo? To klasyczny przykład marki, która jest symbolem. Ideą, z którą utożsamiają się klienci i nie tylko.

Zastanawiasz się pewnie co leży za sukcesem tej marki? Czy w polskich realiach można stworzyć takie symbole? Jak zbudować silną markę? Jak komunikować jej wartości? I co zrobić, by przywiązać do siebie klientów?
Na te pytanie poszukamy odpowiedzi podczas szkolenia „Buduj silną markę i rozkochaj w sobie klientów!”.

Spotkanie poprowadzi Magdalena Fularska-Pacholczak, pasjonatka komunikacji i procesów jakie zachodzą w głowach, między ludźmi i w biznesie. Od ponad 10 lat planuje i zarządza komunikacją firm i organizacji pozarządowych. Doradzając w budowaniu i dbając o ich markę. Właścicielka agencji public relations FANFAR PR. Żona, matka, radomianka i miłośniczka Włoch.

Informacje organizacyjne:
Co? Szkolenie „Buduj silną markę i rozkochaj w sobie klientów!”
Kiedy? Środa, 15 listopada 2017 roku, w godz. 13-15.
Gdzie? Nihil Novi Hotel & Restauracja, Rynek 3, Radom
Dla kogo? Przedsiębiorcy, freelancerzy i osoby zainteresowane tematem budowania marki.
Liczba miejsc: 15

Ważne: Napisz na adres magdalena@fanfar.pl i potwierdź swój udział w szkoleniu.

Link do wydarzenia: www.tydzienprzedsiebiorczosci.pl/event/view/1634

Udostępnij:

Magdalena Fularska-Pacholczak
Magdalena Fularska-Pacholczak
Bądź marką z sensem
Jestem zdania, że świat należy zacząć zmieniać od siebie. I wierzę, że może nam w tym pomóc skuteczna komunikacja. Dlatego od ponad 10 lat planuję i zarządzam komunikacją firm oraz organizacji pozarządowych. Doradzając w budowaniu i dbając o ich markę. Jestem właścicielką agencji public relations FANFAR PR. Żoną. Mamą Jasia i Wojtusia. W moim sercu jest też dużo miejsca dla mojego miasta, Radomia. A moje kubki smakowe ubóstwiają włoską kawę, pizzę i sycylijskie soczyste pomidory. Archetypowy Odkrywca, Twórca i Czarodziej. Ostoja spokoju.