E-commerce w górę

Dom, ogród oraz odzież to najpopularniejsze kategorie zakupowe wśród sklepów internetowych. Natomiast w polowaniu na zakupy online prym wiodą kobiety.

Choć w porównaniu z 2012 rokiem odsetek handlu przez internet wzrósł o 20%, to jest to jednak tylko 3,5% wartości handlu. Tak wynika z raportu E-Commerce 2013. Największym zainteresowaniem cieszą się kategorie: dom i ogród (31%), odzież (20%) oraz książki i muzyka (ponad 13%).

Na strony internetowe sklepów zagląda już prawie 12 mln polskich internautów. Jest to o 25% więcej niż w ubiegłym roku. Wynika z badań Megapanel PBI/Gemius.

Zakupy odzieżowe poprzez e-sklepy najczęściej robią kobiety. Mężczyźni w e-sklepach szukają raczej sprzętu elektronicznego.

Udostępnij:

Magdalena Fularska-Pacholczak
Magdalena Fularska-Pacholczak
właścicielka
Właścicielka agencji public relations FANFAR PR, ekspert kreowania wizerunku marki, organizatorka spotkań dla przedsiębiorców „Biznes na Rynku”. Radomianka. Miłośniczka aromatycznej włoskiej kawy, pizzy i sycylijskich soczystych pomidorów. Amatorka skandynawskich kryminałów i książek branżowo-biznesowych. Do nowych działań nierzadko inspirują ją ciekawe miejsca i synek Jasiek.