Kreowanie wizerunku marki w internecie. Bezpłatne szkolenie w ramach Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości.
10 lat temu nie było jeszcze Twittera. Facebook miał tylko 6 mln użytkowników. Dostęp do internetu miało zaledwie 30% Polaków. Dziś, zwłaszcza młodszej generacji ciężko sobie to wyobrazić. Żyjemy w świecie, gdzie co godzinę na YouTube trafia 300 godzin materiałów filmowych. Zakupy robimy z poziomu smartfona, dostęp do internetu ma ponad 74% Polaków. A dla niektórych internet bez mediów społecznościowych mógłby nie istnieć!
Oto nowe realia, z jakimi przychodzi się zmierzyć ludziom zarządzającym wizerunkiem marki. Choć określenie „przychodzi się zmierzyć” jest nieco na wyrost. Dlaczego? Internet dał nam dużo możliwości. Dzięki niemu marka jest bliżej konsumenta. Nie potrzebne są gigantyczne nakłady na outdoor czy reklamę w prasie i telewizji. Wielokrotnie już udowadniano, że duże budżety można zastąpić kreatywnością, tak aby komunikat rozprzestrzeniał się wirusowo po sieci. Notując coraz to większą liczbę odtworzeń, polubień czy udostępnień.
Wraz z nowymi szansami, pojawiają się jednak nowe zagrożenia. Komunikację marki w internecie powinna cechować uważność. Podstawą jest opracowanie strategii! A tym, którzy ten niezwykle ważny element pomijają, dajemy krótką radę: z klientem po prostu trzeba się dogadać! Problemy rozwiązywać kierując się przysłowiem „Wilk syty i owca cała”.
O marce i mediach społecznościowych moglibyśmy rozmawiać godzinami! Dlatego zapraszamy Was na listopadowe szkolenie, które organizujemy w ramach Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości! Na tapetę weźmiemy markę w social mediach. Opowiemy, jak tworzyć content do różnych mediów. I w jaki sposób ku chwale marki wykorzystać takie serwisy jak Foursquare, Vine czy Snapchat.
Szkolenie zaplanowaliśmy na czwartek, 19 listopada 2015 roku.
Wstęp: bezpłatny! Liczba miejsc ograniczona, dlatego prosimy o wcześniejszą rejestrację.
Piszcie na adres magdalena@fanfar.pl, podając imię i nazwisko, nazwę firmy oraz telefon kontaktowy.
Miejsce szkolenia: Radom
Zapraszamy!
Jednocześnie zapraszamy na bezpłatne godzinne konsultacje PR dla mikro, małych i średnich firm oraz osób, które chcą założyć działalność gospodarczą. Termin 16-20 listopada 2015 roku.
Słów kilka o Światowym Tygodniu Przedsiębiorczości
Global Entrepreneurship Week to więcej niż jeden tydzień w roku! To ruch społeczny na rzecz promowania przedsiębiorczości wśród mieszkańców całego świata, niezależnie od wieku czy płci. Kulminacja naszych działań to listopad, ale jako fundacja wspieramy i realizujemy inicjatywy związane z przedsiębiorczością przez cały rok.
Źródło: www.gemius.pl