Na czym polegają konsultacje marketingowe i ile kosztują?

konsultacje-marketingowe-agencja-budowanie-marki-osobistej

Nie każda firma ma w swoich strukturach działy marketingu. Nie każdy dział marketing jest na tyle duży, by poradzić sobie ze wszystkimi wyzwaniami. I nie każdy specjalista jest w stanie zaplanować rozwój swojej marki osobistej. Co wówczas? Rozwiązaniem są konsultacje marketingowe. Jak wyglądają i ile kosztują – dowiesz się tego w tym artykule.

Z doradztwa marketingowego korzysta coraz więcej firm i marek osobistych, które chcą poznać inny punkt widzenia lub zaprojektować działania marketingowe.

Jak wyglądają konsultacje marketingowe?

W dobie obecnej sytuacji epidemiologicznej, bardzo częstą formułą konsultacji są spotkania online, choć możliwe są też spotkania twarzą w twarz.

Przed spotkaniem z Tobą zapoznajemy się z informacjami na temat marki, robimy research i wstępnie zajmujemy się już problemem, z którym się do nas zgłosiłeś.

Czasami możesz potrzebować konsultacji, bo nie wiesz, jak zabrać się za tworzenie strategii marki innym razem mogą być to tematy nie wymagające kilku kolejnych spotkań, jak np. pytanie o opinię na temat wprowadzonych ofert na stronę internetową.

Zakres tematyczny podczas konsultacji jest dość szeroki, dlatego śmiało możesz się do nas zgłosić, gdy:

– zastanawiasz się, od czego zacząć promocję niewielkiej marki,
– chcesz podjąć współpracę z influencerem,
– chcesz ocenić stan swojej strony internetowej,
– szukasz odpowiednich kanałów komunikacji ze swoimi klientami,
– chcesz zrobić analizę wyjściową firmy i swojej konkurencji,
– chcesz zbudować silną markę osobistą,
– chcesz stworzyć mapę podróży klienta (Customer Journey Map),
– planujesz rozpocząć działania content marketingowe.

Po zgłoszenie i wstępnej deklaracji tematu rozmowy, ustalimy dogodny termin spotkania.
Konsultacja marketingowa trwa około 45 minut. Choć jeżeli temat jest szeroki, można też skorzystać z pakietu konsultacji.

Ile kosztuje doradztwo marketingowe?

Jeżeli tworzysz markę osobistą bądź prowadzisz małą firmę, to cena konsultacji wynosi 250 zł netto. Jednak jeżeli będziesz chciała skorzystać z pakietu konsultacji to wówczas pojedyncze spotkanie to koszt 220 zł netto.
W przypadku większych firm cenna ustalana jest indywidualnie.
Na koszt pojedynczej konsultacji składa się wstępne przygotowanie do rozmowy oraz spotkanie. W pakiecie konsultacji natomiast przedstawiany jest dodatkowo plan działań bądź rozwoju oraz podsumowanie naszej wspólnej pracy.

Jak się umówić na konsultacje? Napisz: magdalena@fanfar.pl

 

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

 

Pani Magda realizowała dla mnie trzy przedsięwzięcia, większe i mniejsze, a do każdego z nich podchodziła bardzo indywidualnie i perfekcyjnie. Po wspólnych ustaleniach sama zajęła się wszystkimi sprawami, nawet tymi drobnymi, a ja otrzymywałem tylko na e-maila tematy do akceptacji i ewentualne zmiany.

Pani Magda potrafi dobrze doradzić, potrafi dobrze słuchać, dzięki czemu trafia w samo sedno i perfekcyjnie wykonuje projekt. Takich ludzi potrzeba nam zdecydowanie więcej, dzięki którym możemy realizować duże przedsięwzięcia. Polecam, polecam, polecam!

Norbert Pijarski, przedsiębiorca, hotelarz, właściciel portali noclegowych

 

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Magdę poznałam w hotelu, w którym pracowałam i dla którego ona pracowała. Obszar mojej pracy łączył się w jakiejś części również z działaniami i obowiązkami Magdy.

Magda jest osobą, z której doświadczenia zawodowego warto korzystać. Cenną jej zaletą jest to, że przy każdym projekcie słucha ludzi, ich pomysłów, propozycji a przy tym wykazuje spokój i bardzo dużą cierpliwość. Spędzałyśmy dużo czasu zawodowego ze sobą i mogę powiedzieć, że z uwagi na jej cechy charakteru należy do tych osób, których ostatnimi czasy rzadko się spotyka na polu zawodowym, ponieważ nie jest zapędzona i chaotyczna w działaniu, wszystko co robi jest od początku do końca spójne i przemyślane.

Z Magdą konsultowałam również działania marketingowe w ramach mojego sklepu internetowego.

Nasza współpraca zakończyła się bardzo dobrą znajomością również prywatną, która trwa po dziś dzień.

Sylwia, współwłaścicielka Ekotegesy.pl

 

Udostępnij:

Magdalena Fularska-Pacholczak
Magdalena Fularska-Pacholczak
Bądź marką z sensem
Jestem zdania, że świat należy zacząć zmieniać od siebie. I wierzę, że może nam w tym pomóc skuteczna komunikacja. Dlatego od ponad 10 lat planuję i zarządzam komunikacją firm oraz organizacji pozarządowych. Doradzając w budowaniu i dbając o ich markę. Jestem właścicielką agencji public relations FANFAR PR. Żoną. Mamą Jasia i Wojtusia. W moim sercu jest też dużo miejsca dla mojego miasta, Radomia. A moje kubki smakowe ubóstwiają włoską kawę, pizzę i sycylijskie soczyste pomidory. Archetypowy Odkrywca, Twórca i Czarodziej. Ostoja spokoju.