Pytanie, które zmienia wszystko

Czy wiedzieliście, że LEGO jest największym na świecie producentem opon? Oczywiście tych do samochodów z klocków. Czy wiedzieliście, że obecnie z Facebooka korzysta tyle osób, ile w 1804 roku zamieszkiwało Ziemię? Czy wiedzieliście, że Walt Disney został wyrzucony z gazety za to, że podobno nie miał wyobraźni i dobrych pomysłów?
Dlaczego Wam o tym piszę? Przecież te historie nie mają ze sobą nic wspólnego – powiecie.
Otóż nie do końca tak jest. Elementem łączącym jest ZWROT WYTRYCH – CZY WIEDZIELIŚCIE?
Zapamiętajcie i nie straćcie z oczy, zwłaszcza wtedy, gdy zależy Wam na przykuciu uwagi odbiorców.
Żyjemy w pięknych czasach. Docenią to zwłaszcza osoby, które kochają czytać i tworzyć content. Na sekundę powstaje multum treści. Coraz częściej zamiast kolejnego odcinka „Na Wspólnej” oglądamy audycję LIVE na Facebooku, a ćwicząc na siłowni słuchamy podcastu Szafrańskiego, marząc o wielkich pieniądzach.
Do brzegu. Tworzyć może każdy. Co zrobić? Jak to zrobić, by ludzie zauważyli wasz przekaz? Zainteresować, przykuć uwagę pomoże Wam właśnie zadanie pytania: Czy wiedzieliście?
Nie można dać nikomu zastrzyku z kreatywności. Trzeba zbudować atmosferę zaciekawienia.
Sir Ken Robinson
Intryguj! Wprowadzaj atmosferę zaciekawienia. Zaczynaj prezentacje, teksty, wypowiedzi od CZY WIEDZIELIŚCIE. Czy to nie jest bardziej interesujący wstęp od „Dziś przedstawię Wam historię”? Z miejsca masz 3-4 sekundy uwagi, które później masz szansę rozwinąć. Wykorzystaj to w swojej branży i buduj rozpoznawalność swojej marki.
