Wizerunek w biznesie – drugie śniadanie z cyklu „Biznes na Rynku”

Jak cię widzą, tak cię piszą – stare przysłowie nie traci na znaczeniu. Zwłaszcza w kontaktach biznesowych. Pierwsze wrażenie można zrobić tylko raz i masz na to kilka sekund! Jak dobrze wypaść? Oczywiście nasz wygląd ma bardzo duże znaczenie. O biznesowym wizerunku porozmawiamy z Anetą Karpińską – właścicielką Studia Wizerunku COLOUR and STYLE.

Podczas drugiego już spotkania z cyklu „Biznes na Rynku” za sprawą naszego gościa:
Rozszyfrujesz kod ubioru – czyli dowiesz się, co oznacza wizerunek formalny i jakich zasad kodu nie należy łamać.
Odczytasz kolory – czyli poznasz ich znaczenie i nauczysz się, jak je wykorzystać w wizerunku twoim i firmy.
Poznasz 5 trików najlepszych stylistów na świecie – czyli dowiesz się, jak szybko tworzyć stylizacje do i po pracy.

I wbrew pozorom to nie tylko temat dla kobiet! Będziemy mówić również o profesjonalnym wyglądzie panów. Zapraszamy!

GOŚĆ >> Gościem kwietniowego spotkania „Biznes na Rynku” będzie stylistka Aneta Karpińska. Właścicielka Studia Wizerunku COLOUR and STYLE.  Jedna z pierwszych w Polsce licencjonowanych kolorystek bazująca na podziale na 12 i 16 typów urody. Na swoim koncie ma analizy kolorystyczne kilkuset kobiet i mężczyzn z całej Polski i Europy! Prowadzi szkolenia dla przyszłych kolorystów i stylistów.
www.colourandstyle.pl

WIZERUNEK_01

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Czas >> czwartek, 7 kwietnia 2016 roku, godz. 9-11
Miejsce >> Restauracja Nihil Novi, Rynek 3, Radom

ORGANIZATOR >> Magdalena Fularska-Pacholczak, Właścicielka agencji public relations FANFAR PR, PR & Marketing Manager, ekspert kreowania wizerunku marki, organizatorka spotkań dla przedsiębiorców „Biznes na Rynku”. Radomianka, stawiająca na rozwój swój i swoich klientów. Podróżniczka, szukająca przygód.

BIZNES NA RYNKU –  rzecz o projekcie
Radom to miasto przedsiębiorczych ludzi. W nieco ponad 200 tys. mieście funkcjonuje około 25 tys. podmiotów gospodarczych. Wielu przedsiębiorców posiada więcej niż jedną firmę. Najlepiej mają się u nas małe i średnie firmy, choć nie brakuje dużych przedsiębiorstw, które działają globalnie. Ponadto, Radom to, drugi po Warszawie ośrodek akademicki. Rąk do pracy nie brakuje! Pomysłów na biznesy też!

Super! Chcę kupić bilet!

Udostępnij:

Magdalena Fularska-Pacholczak
Magdalena Fularska-Pacholczak
Bądź marką z sensem
Jestem zdania, że świat należy zacząć zmieniać od siebie. I wierzę, że może nam w tym pomóc skuteczna komunikacja. Dlatego od ponad 10 lat planuję i zarządzam komunikacją firm oraz organizacji pozarządowych. Doradzając w budowaniu i dbając o ich markę. Jestem właścicielką agencji public relations FANFAR PR. Żoną. Mamą Jasia i Wojtusia. W moim sercu jest też dużo miejsca dla mojego miasta, Radomia. A moje kubki smakowe ubóstwiają włoską kawę, pizzę i sycylijskie soczyste pomidory. Archetypowy Odkrywca, Twórca i Czarodziej. Ostoja spokoju.