Blog

https://markowyhotel.pl/jak-stworzyc-persone-i-okreslic-grupy-gosci-hotelowych/

Koronawirus wywrócił nasze życie do góry nogami. W codzienności wielu z nas pojawiły się nowe emocje, problemy i wyzwania, z którymi do tej pory się nie mierzyliśmy. Jak uniknąć zarażenia? Jak kupić potrzebne produkty? Czy stracę pracę? Czy będzie trzeba zamknąć firmę? Kiedy będzie można wreszcie wyjechać na wakacje? Jak w takim czasie prowadzić biznes…

mapa podróży klienta gościa hotelowego customer journey map

Nie znam lepszego narzędzia, które tak angażuje pracowników w zrozumienie procesu obsługi klienta. Wpływając jednocześnie na poprawienie doświadczeń konsumentów. Jak powstają strategie zarządzania firmą i plany marketingowe? Bardzo często w zamkniętych gabinetach, pisane przez menadżerów i kadrę zarządzającą. Później konsultowane bądź po prostu przedstawione innym osobom zatrudnionym w firmie. Tymczasem w proces tworzenia planu obsługi…

alchemia adres brand experience doświadczenie klienta

Czy wiesz, co jest najważniejsze w procesie budowania marki? Klient! Zgadza się, konsument i jego doświadczenia. Marki nie budujemy dla siebie. Marka ma być drogowskazem i wartością dla naszego otoczenia. Co w takim razie zrobić, by zbudować markę, którą klienci pokochają? Szukając odpowiedzi na to pytanie, skoncentrujemy się na brand experience, czyli na doświadczeniach, jakie…

buduj markę

Czy wiesz, że 12 procent dochodów firmy Harley-Davidson pochodzi bezpośrednio ze sprzedaży praw do używania jej logo? To klasyczny przykład marki, która jest symbolem. Ideą, z którą utożsamiają się klienci i nie tylko. Zastanawiasz się pewnie co leży za sukcesem tej marki? Czy w polskich realiach można stworzyć takie symbole? Jak zbudować silną markę? Jak…

ALCHEMIA-MARKI

Sporo było u nas ostatnio tajemnicy. Teraz zamęczymy Was informacjami na temat nowego przedsięwzięcia. A jest nim sześciotygodniowy kurs „ALCHEMIA MARKI”. Pracowaliśmy nad nim kilka ostatnich miesięcy, choć tak naprawdę jest on podsumowaniem wiedzy i doświadczeń z kilku ostatnich lat fanfarowej działalności. Kurs to odpowiedź na potrzebę przedsiębiorców, z którymi mieliśmy okazję się spotykać. Często…