
Czy wiesz, że 12 procent dochodów firmy Harley-Davidson pochodzi bezpośrednio ze sprzedaży praw do używania jej logo? To klasyczny przykład marki, która jest symbolem. Ideą, z którą utożsamiają się klienci i nie tylko. Zastanawiasz się pewnie co leży za sukcesem tej marki? Czy w polskich realiach można stworzyć takie symbole? Jak zbudować silną markę? Jak…

Sporo było u nas ostatnio tajemnicy. Teraz zamęczymy Was informacjami na temat nowego przedsięwzięcia. A jest nim sześciotygodniowy kurs „ALCHEMIA MARKI”. Pracowaliśmy nad nim kilka ostatnich miesięcy, choć tak naprawdę jest on podsumowaniem wiedzy i doświadczeń z kilku ostatnich lat fanfarowej działalności. Kurs to odpowiedź na potrzebę przedsiębiorców, z którymi mieliśmy okazję się spotykać. Często…

Barack Obama, Waren Buffet, Joanne Kathleen Rowling, Steven Spielberg oraz Bill Gates – doborowe towarzystwo, prawda? Co ich łączy? Może Was to zdziwi, ale wszyscy oni są introwertykami! Jeżeli do tej pory introwertyk kojarzył Ci się z pociągłą twarzą, bladą cerą, wielkimi okularami, niezgrabnymi ruchami i książką przy nosie to powinieneś poważnie zweryfikować ten obraz.…

Czy wiedzieliście, że LEGO jest największym na świecie producentem opon? Oczywiście tych do samochodów z klocków. Czy wiedzieliście, że obecnie z Facebooka korzysta tyle osób, ile w 1804 roku zamieszkiwało Ziemię? Czy wiedzieliście, że Walt Disney został wyrzucony z gazety za to, że podobno nie miał wyobraźni i dobrych pomysłów? Dlaczego Wam o tym piszę?…

ARTYKUŁ OPUBLIKOWANO W MIESIĘCZNIKU "ŚWIAT HOTELI" 11/2016 Zastanawiasz się, jak twoi goście spędzają czas w hotelu? Tworzysz ankiety, podpytujesz. Wejdź na Instagram i zobacz hotel okiem twoich klientów. A potem rób to co oni i buduj z nimi relacje. Z Instagrama w Polsce korzysta już blisko 2,5 miliona użytkowników. Ponad 60% z nich to kobiety. Choć…