Wizerunek hotelu to złożony temat. Na to – jak goście widzą hotel, co o nim myślą – ma wpływ wiele czynników. Niestety, często strategia marketingu hotelu, z niewiadomych powodów, pomija sprawnie działające własne media. A tymczasem: hotele sieciowe pozyskują nawet 70% rezerwacji za pośrednictwem własnej strony internetowej. Jeżeli hotel nie może pochwalić się szyldem z…
Facebook jest już nastolatkiem! Jak wiemy, to ciężki okres. Czasami jest nieprzewidywalny, zmienny i ma ten specyficzny sposób myślenia. Nadal jednak jest bardzo towarzyski i, jak to bywa w tym wieku, zabiega o dużą popularność. 12 lat temu Mark Zuckerberg założył swój serwis społecznościowy. Dziś, co czwarty człowiek na Ziemi ma tam swoje konto. W…
Hotelarzu, bądź autentyczny w social mediach
Nie da się ukryć i nikt chyba już nie wątpi w to, że media społecznościowe w znaczny sposób wpływają na nasze decyzje. Który hotel wybrać? Ten sieciowy, którego profil facebookowy jest wymuskany, że aż w oczy kole? Czy ten mniejszy nieco, w którym serwują lokalne przysmaki, a Pani obsługująca profil firmowy odpowiada na wiadomości po…
Radomski Plebiscyt Blogowy
Od kilku miesięcy radomska blogosfera prężnie się rozwija. Owocem tego jest Radomski Plebiscyt Blogowy, w którym mogą wziąć udział wszyscy blogerzy z Radomia i okolic wypełniając formularz zgłoszeniowy na stronie www.radomskiplebiscytblogowy.pl. Warunkiem wzięcia udziału w wydarzeniu jest posiadanie minimum dziesięciu wpisów na blogu. 13 maja odbędzie się gala, podczas której zostaną wręczone statuetki w dziesięciu…
Autoprezentacja w biznesie – trzecie spotkanie z cyklu „BIZNES NA RYNKU”
Autoprezentacja. Trudna sztuka przedstawienia siebie. Czy rzeczywiście trudna? I naprawdę taka ważna? O zasadach skutecznej autoprezentacji – jej wpływie na relacje biznesowe rozmawiać będziemy z Magdaleną Falkowską – wieloletnią dziennikarką TVP we Wrocławiu, trenerką SKILLS FACTORY i coachem ACC ICF, specjalizującą się w wystąpieniach publicznych. Kolejne spotkanie "BIZNES NA RYNKU" już 19 maja! Podczas spotkania…