konsultacje

O KURSIE

Czy wiesz, co jest najważniejsze w procesie budowania marki? Klient! Zgadza się, konsument i jego doświadczenia. Marki nie budujemy dla siebie. Marka ma być drogowskazem i wartością dla naszego otoczenia. Co w takim razie zrobić, by zbudować markę, którą klienci pokochają?

ALCHEMIA MARKI to trzy pięciogodzinne spotkania. Każde poświęcone jest tematyce, która pomoże Ci rozwinąć skrzydła. Będziemy mówić o tym, jak stworzyć przewagę rynkową. Dlaczego zarządzanie doświadczeniami klientów jest podstawą do zbudowania silnej marki. I wreszcie, jakich narzędzi użyć do komunikacji z klientem i zwiększenia sprzedaży.

Spotykać będziemy się w dwutygodniowych odstępach. Dlaczego taka formuła? Zależy nam na skutecznej zmianie i efektach! Przez ten czas nie tylko zdobędziesz i wdrożysz w życie nową wiedzę. Te spotkania to dobra okazja do wymiany opinii, pomysłów i wzajemnego wsparcia. Pomiędzy szkoleniami dostaniesz ode mnie zadania do wykonania i małe motywacyjne prezenty.

Jakie korzyści płyną z udziału w kursie? Przede wszystkim wyznaczysz kierunek rozwoju marki. Zbudujesz przewagę konkurencyjną. Poznasz swojego klienta i dowiesz się, w jaki sposób do niego trafić. Dowiesz się, jak nawet przy małych budżetach skutecznie promować się, by zarabiać na tym co lubisz robić!

Dla kogo jest ten kurs? Dla osób, które chcą zmienić jakość swojego biznesu. Zapraszam przedsiębiorców, freelancerów, specjalistów i osoby, które chcą świadomie budować markę.

Jeżeli jesteś zainteresowany stworzeniem silnej marki, zbudowaniem przewagi konkurencyjnej i nie chcesz marnować czasu na działania nie przynoszące efektu, to zapraszam Cię do udziału w kursie ALCHEMIA MARKI!

PROGRAM

  • MODUŁ 1: Budujemy przewagę rynkową. 

    Czy wiesz, dlaczego Twoja marka jest wyjątkowa? Czy wiesz, jak wyróżnić się na tle konkurencji? Czy zdajesz sobie sprawę, z tego, że atrakcyjna cena, czas realizacji czy profesjonalizm Twoich usług to za mało?
    Na tych zajęciach:
    – znajdziesz to coś co wyróżnia Twoją markę spośród setek innych,
    – wyznaczysz strategię rozwoju marki,
    – zdefiniujesz korzyści płynące z kontaktu z Twoją marką,
    – dowiesz się, jak wygląda Twoje otoczenie i kim jest Twój klient.

  • Moduł 2: Zaskakujemy klienta. 

    Wyróżnij się albo zgiń. Każdy to wie. Ale jak to zrobić? Czy zawsze trzeba szokować albo uciekać się do kontrowersyjnych wystąpień by przykuć uwagę publiki?
    Na tych zajęciach dowiesz się:
    – jak zarządzać komunikacją z otoczeniem marki,
    – jak zarządzać doświadczeniami osób korzystających z Twoich usług lub produktów,
    – czym jest mapa podróży, punkty styku,
    – jak zaskakiwać klienta i tworzyć efekt WOW!

  • Moduł 3: Działamy!

    Nic nie zrobi się samo. A nawet najskuteczniejsze techniki nie zadziałają, jeżeli nie wprowadzisz ich do życia. Ostatnie spotkanie poświęcone będzie konkretnym planom i krokom, które podejmiesz po zakończeniu kursu.
    Ponadto dowiesz się:
    – jak opowiadać o sobie i swoim biznesie w wyjątkowy sposób,
    – jakich manewrów językowych używać, by zwrócić uwagę klientów,
    – jakich mediów społecznościowych powinieneś używać w swojej branży,
    – jak wykorzystać e-mail marketing do promocji usług i produktów,
    – jak budować bazę klientów przez Internet,
    – dlaczego warto inwestować czas w marketing treści.

KTO PROWADZI KURS?

 
Magdalena Fularska-Pacholczak

Jestem zdania, że świat należy zacząć zmieniać od siebie. I wierzę, że może nam w tym pomóc skuteczna komunikacja. Dlatego od ponad 10 lat planuję i zarządzam komunikacją firm oraz organizacji pozarządowych. Doradzając w budowaniu i dbając o ich markę.
Jestem właścicielką agencji public relations FANFAR PR. Żoną. Mamą Jasia i Wojtusia. W moim sercu jest też dużo miejsca dla mojego miasta, Radomia. A moje kubki smakowe ubóstwiają włoską kawę, pizzę i sycylijskie soczyste pomidory.
Sprawdź, z kim współpracowałam do tej pory, wejdź w zakładkę KLIENCI.

ZAPISZ SIĘ NA KURS!

INFORMACJE ORGANIZACYJNE

3 spotkania, 15 godzin intensywnej pracy
konsultacje online
tylko 6 osób w grupie

INWESTYCJA. Cena za kurs (trzy spotkania):
Przedsprzedaż do 20 kwietnia – 990 zł brutto
Sprzedaż właściwa – 1 290 zł brutto
MOŻLIWOŚĆ ROZŁOŻENIA KWOTY NA DWIE RATY!

Dostępna liczba miejsc: 6

Harmonogram spotkań:
Czwartek, 10 maja, godz. 09.00-14.00
Czwartek, 24 maja, godz. 09.00-14.00
Czwartek, 7 czerwca, godz. 09.00-14.00

Miejsce: Radom

Dodatkowe korzyści:
– materiały ćwiczeniowe,
– 1 godzina konsultacji po zakończeniu całego kursu,
– na zakończenie kursu certyfikat i prezent niespodzianka,
– zróżnicowana grupa warsztatowa to możliwość wymiany opinii i pomysłów,
– ćwiczenia wykonywane również drogą online: to jeszcze większa mobilizacja do pracy!

 

Imię

Nazwisko

Email

Firma

Nr telefonu

Faktura

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę Fanfar PR, zgodnie z treścią ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2016 r. poz. 922).

BĄDŹMY W KONTAKCIE

Już niedługo kolejne kursy i szkolenia! Zostaw kontakt do siebie, a damy Ci znać o kolejnych terminach!

Imię

Email

Miasto

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę Fanfar PR, zgodnie z treścią ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2016 r. poz. 922).