...Media relations

Współpraca z mediami. Rzecz niby prosta, a jednak podejmując niewłaściwe kroki można wpłynąć na mieliznę. Okazuje się, że współpraca z mediami, której podstawą jest m.in. dobrze zorganizowana konferencja prasowa, to cały szereg działań służących budowaniu kontaktów korzystnych dla obu stron, zarówno dla mediów, jak i agencji PR. Co więc zrobić, by nasza firma była widoczna w mediach, a dziennikarze uczestniczący w konferencji prasowej chcieli o nas mówić? I to dobrze mówić, w taki sposób, który służy naszemu wizerunkowi oraz buduje zaufanie do nas, nawet wtedy, gdy zdarzy nam się potknięcie?

W jaki sposób współpracować z dziennikarzami?

Odpowiedź na to pytanie znajdziesz w naszej agencji PR, przed którą media oraz organizacja porywającej konferencji prasowej nie mają tajemnic. Podstawą dobrych relacji z dziennikarzami jest znajomość specyfiki mediów (w zależności od nośników – tv, radio, Internet, prasa) i różnych aspektów pracy dziennikarzy. Profesjonaliści PR, specjalizujący się m.in. w organizowaniu wydarzeń takich jak konferencja prasowa, latami pracują na dobre kontakty. Warto korzystać z ich wiedzy, by sprawnie zarządzać swoim wizerunkiem w mediach. My to umiemy i chętnie przekażemy Ci zdobytą wiedzę, m.in. w celu organizacji konferencji, śniadania czy briefingu prasowego.

Pomożemy Ci:
•    Dotrzeć do mediów, które Cię interesują.
•    Napisać informacje o Twojej firmie i produkcie na potrzeby mediów.
•    Zorganizować konferencję prasową/briefing.
•    Zorganizować wywiad, nagrać relację telewizyjną lub radiową.
•    Opracować bazę mediów ważnych dla Twojej firmy (lokalnie, o zasięgu ogólnopolskim, branżowym).

Najlepszym sposobem na skuteczną prezentację firmy jest konferencja prasowa. Dbamy, by to wydarzenie było organizowane w perfekcyjny sposób. Nasza znajomość mediów oraz doskonałe kontakty z dziennikarzami pozwolą osobom zainteresowanym organizacją konferencji prasowej przekazać najważniejsze informacje o prowadzonej działalności szerokiemu gronu odbiorców.