...Media społecznościowe

Media społecznościowe to nieograniczone pole do promocji, budowania wizerunku i sprzedaży produktów. Jak to robić skutecznie, najkorzystniej dla firmy? Media społecznościowe ciągle się zmieniają, podlegają modom i kaprysom internautów.
Jakie trendy są aktualne, jakie komunikaty trafiają do internautów skuteczniej? Lepiej pokazywać się na Facebooku czy może Instagramie? Jakie nowe możliwości daje Snapchat? Czy warto wykorzystywać infografiki? Blogi są ciągle atrakcyjne czy może lepiej pokazywać się na Youtube? Po co mi Twitter? Masa pytań i konieczność bycia na bieżąco z trendami.

Pomożemy Ci:
•    Zrozumieć rynek mediów społecznościowych.
•    Poznać możliwości poszczególnych mediów.
•    Dopasować odpowiednie kanały komunikacji do Twojej grupy docelowej.
•    Wybrać formę komunikacji (grafika, video, tekst itp.).
•    Przeprowadzać monitoring treści.