Jak za pomocą seo content marketingu zwiększyć liczbę rezerwacji!
poniedziałek, 21 listopada 2022
On-line
Czy wiesz, co jest najważniejsze w procesie budowania marki? Klient! Zgadza się, konsument i jego doświadczenia. Marki nie budujemy dla siebie. Marka ma być drogowskazem i wartością dla naszego otoczenia. Co w takim razie zrobić, by zbudować markę, którą klienci pokochają?
ALCHEMIA MARKI to trzy pięciogodzinne spotkania. Każde poświęcone jest tematyce, która pomoże Ci rozwinąć skrzydła. Będziemy mówić o tym, jak stworzyć przewagę rynkową. Dlaczego zarządzanie doświadczeniami klientów jest podstawą do zbudowania silnej marki. I wreszcie, jakich narzędzi użyć do komunikacji z klientem i zwiększenia sprzedaży.
Spotykać będziemy się w dwutygodniowych odstępach. Dlaczego taka formuła? Zależy nam na skutecznej zmianie i efektach! Przez ten czas nie tylko zdobędziesz i wdrożysz w życie nową wiedzę. Te spotkania to dobra okazja do wymiany opinii, pomysłów i wzajemnego wsparcia. Pomiędzy szkoleniami dostaniesz ode mnie zadania do wykonania i małe motywacyjne prezenty.
Jakie korzyści płyną z udziału w kursie? Przede wszystkim wyznaczysz kierunek rozwoju marki. Zbudujesz przewagę konkurencyjną. Poznasz swojego klienta i dowiesz się, w jaki sposób do niego trafić. Dowiesz się, jak nawet przy małych budżetach skutecznie promować się, by zarabiać na tym co lubisz robić!
Dla kogo jest ten kurs? Dla osób, które chcą zmienić jakość swojego biznesu. Zapraszam przedsiębiorców, freelancerów, specjalistów i osoby, które chcą świadomie budować markę.
Jeżeli jesteś zainteresowany stworzeniem silnej marki, zbudowaniem przewagi konkurencyjnej i nie chcesz marnować czasu na działania nie przynoszące efektu, to zapraszam Cię do udziału w kursie ALCHEMIA MARKI!
Czy wiesz, dlaczego Twoja marka jest wyjątkowa? Czy wiesz, jak wyróżnić się na tle konkurencji? Czy zdajesz sobie sprawę, z tego, że atrakcyjna cena, czas realizacji czy profesjonalizm Twoich usług to za mało?
Na tych zajęciach:
– znajdziesz to coś co wyróżnia Twoją markę spośród setek innych,
– wyznaczysz strategię rozwoju marki,
– zdefiniujesz korzyści płynące z kontaktu z Twoją marką,
– dowiesz się, jak wygląda Twoje otoczenie i kim jest Twój klient.
Wyróżnij się albo zgiń. Każdy to wie. Ale jak to zrobić? Czy zawsze trzeba szokować albo uciekać się do kontrowersyjnych wystąpień by przykuć uwagę publiki?
Na tych zajęciach dowiesz się:
– jak zarządzać komunikacją z otoczeniem marki,
– jak zarządzać doświadczeniami osób korzystających z Twoich usług lub produktów,
– czym jest mapa podróży, punkty styku,
– jak zaskakiwać klienta i tworzyć efekt WOW!
Nic nie zrobi się samo. A nawet najskuteczniejsze techniki nie zadziałają, jeżeli nie wprowadzisz ich do życia. Ostatnie spotkanie poświęcone będzie konkretnym planom i krokom, które podejmiesz po zakończeniu kursu.
Ponadto dowiesz się:
– jak opowiadać o sobie i swoim biznesie w wyjątkowy sposób,
– jakich manewrów językowych używać, by zwrócić uwagę klientów,
– jakich mediów społecznościowych powinieneś używać w swojej branży,
– jak wykorzystać e-mail marketing do promocji usług i produktów,
– jak budować bazę klientów przez Internet,
– dlaczego warto inwestować czas w marketing treści.
Jestem zdania, że świat należy zacząć zmieniać od siebie. I wierzę, że może nam w tym pomóc skuteczna komunikacja. Dlatego od ponad 15 lat planuję i zarządzam komunikacją firm oraz organizacji pozarządowych. Doradzając w budowaniu i dbając o ich markę.
Jestem właścicielką agencji Fanfar PR i autorką bloga dla hotelarzy markowyhotel.pl. Tworzę komunikację dla firm z sektora AGD, galerii handlowych, e-commerce, portali noclegowych oraz oczywiście branży HoReCa. Specjalizuję się w content marketingu, strategii oraz komunikacji odpowiedzialnej społecznie.
Z radością dzielę się wiedzą podczas konsultacji i warsztatów. Jestem absolwentką Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej oraz Szkoły Strategii Marki prowadzonej przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Piszę dla mediów branżowych, takich jak: „Świat Hoteli”, „Biznes Hotel”, „Hotel Management”. Byłam gościem programu o marketingu i hotelarstwie „Show Must Go On”.
INFORMACJE ORGANIZACYJNE
Forma: on-line
Kiedy: poniedziałek, 21 listopada
O której: 9.00-15.00 (w tym przerwy: 2×10 minut, 1×15 minut)
Ile kosztuje szkolenie?
Przedsprzedaż do 28 października 2022: 400 zł netto/492 zł brutto
Cena właściwa: 500 zł netto/ 615 zł brutto
Cena za szkolenie + indywidualne godzinne konsultacje po szkoleniu: 700 zł netto/861 zł brutto
Po zakończeniu szkolenia otrzymasz certyfikat potwierdzający Twój udział!
Już niedługo kolejne kursy i szkolenia! Zostaw kontakt do siebie, a damy Ci znać o kolejnych terminach!